poniedziałek, 2 lipca 2012

Wstęp

Cześć , chyba nie muszę się wam przedstawiać bo jak już wiecie  z ' o mnie' to jestem Karolina  ; D
Prowadziłam już spota,ale przestałam . Dzisiaj jednak wracam tu ws powrotem  lecz już pod inną nazwą.
Będziecie musieli się przyzwyczalić przyzwyczaić się do tego ,że czasami potrawie być mega nie ogarnięta .
Jeszcze nie wiem dokładnie czy będę pisać tu notatki tematyczne , które lubię gdy mam inspiracje i na dnienie  czy będą to bardziej notki co u mnie , o uczuciach i tak dalej ,ale mam nadzieje , że będziecie go odwiedzać ,zostawicie po sobie ślad komentując i dodając do 'obserwowanych' .
Prowadzę też photobloga od dłużego czasu i tam też będę wpisać , na pewno zobaczycie tam więcej zdjęć niż tutaj  ; D
Koniec takiego wstępu , zaraz zobaczycie następny post  ; D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz